eTwinning
Par eTwinning projektu “Colors in my kindergarten”
Projekts tiek īstenots, lai PII pedagogi no dažādām valstīm dalītos savā pieredzē – radot aktivitātes, lai mācītu bērniem krāsas, dalītos ar idejām, video, spēlēm un tehnoloģijām, kas tiek veiktas Pirmsskolas grupās. Projekta plāns ir nedēļas ietvaros strādāt pie vienas konkrētas krāsas vai krāsu kombinācijām. Tiks veiktas dažādas aktivitātes, kas saistītas ar krāsu - gleznošanu, drukāšanu, izmantojot krāsu, maņu kasti, lai apstrādātu krāsu priekšmetus, šķirošanu, saskaņošanu. Projekts tiek veidots kā mācību procesa sastāvdaļa, lai, nevis noslogotu pedagogu darbu, bet būtu kā ideju platforma, kur nodot savas zināšanas un iegūtu jaunas no citiem pedagogiem. Projekts uzsver arī Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas nozīmīgumu mūsdienu mācību vidē, kas strauji attīstās tehnoloģiju virzienā.
Projektā piedalās visa Trikātas pirmsskola, lai prezentētu bērnu darbus dažādos vecumposmos. Projektu “Colors in my kindergarten” īsteno Seyda Alanya no Turcijas. Mēs, Eva Melbārde un Liene Apsīte, esam Trikātas pamatskolas pārstāves šajā projektā.
MĒRĶI
Bērni iemācīsies identificēt krāsas un to nosaukumus, izmantojot aktivitātes un dažādus plašsaziņas līdzekļus. Mācību process tiks organizēts tā, lai padarītu krāsu mācīšanos vieglu. Katrs projektā iesaistītais pedagogs plānos savas aktivitātes, strādājot ar krāsām. Projekta sadarbības platformā būs iespēja gan iegūt informāciju par metodēm, ko citu valstu dalībnieki izmanto krāsu mācīšanā, un pielietot to savā grupā, gan arī dalīties ar saviem sagatavotajiem materiāliem. Šajā platformā būs iespēja salīdzināt līdzīgās un atšķirīgās pieejas mācību procesā, sadarbojoties ar dalībniekiem no dažādām valstīm (Turcija, Rumānija, Grieķija, Lietuva, Slovākija, Ziemeļmaķedonija, Bulgārija, Polija).
DARBA PROCESS
Mēs publicēsim un dalīsimies ar bērnu darbiem un procesu, kā lietas tiek darītas, lai mēs varētu mācīties viens no otra. Ikdienā mēs veiksim dažādas aktivitātes un klausīsimies dziesmas, kas saistītas ar krāsām un formām. Bērni aktīvi piedalīsies šajā projektā, jo viņi mācīsies rotaļās un citos plašsaziņas līdzekļos.
Februāris: Iepazīšanās, mūsu skolas, skolotāju iepazīšana un projekta logotipa sagatavošana.
Februāris: Studentu-skolotāju tiešsaistes tikšanās /Projekta logo/
14.02. – 18.02. Melnbalts – Dažādas ziemas aktivitātes
21.02. – 25.02. Sarkanā un zilā – Apdrukas aktivitātes
28.02. – 04.03. Oranžais un brūnais – Mākslas aktivitātes
07.03. – 11.03. Zaļais un dzeltenais – Montesori aktivitātes
14.03. – 18.03. Rozā – Pavasara aktivitātes
21.03. – 25.03. Pelēks – STEM aktivitātes (Zinātne, Tehnoloģija, Inženierija, Matemātika)
Aprīlis – Projekta vērtēšana/Gala produkts.
Mēs dalīsimies savā darbā Twinspace (projekta tiešsaistes platforma), lai mēs varētu mācīties viens no otra par bērnu darbu un to, kā notiek pedagoģiskais process. Bērni aktīvi piedalīsies šajā projektā, kur mācīsies izmantojot spēles un dažādas citas vides.
SAGAIDĀMIE REZULTĀTI
Mēs dalīsimies ar materiāliem, kas izgatavoti projekta laikā, izmantojot video, attēlus, Powerpoint prezentācijas utt. Katrai krāsai apvienots darbību portfelis. Nodrošināt pastāvīgu mācīšanos. Sazināties ar citiem skolotājiem un dalīties ar metodēm. Organizēt bērnu centrētas aktivitātes un izcelt tehnoloģiju izmantošanu tajās. Sasniedzot projekta mērķus un sasniegumus, panāksim ievērojamu progresu pedagoģiskajā procesā. Nodrošināt pastāvīgu mācīšanos ar bērnu centrētu darbību. Virzīt procesu, nodrošinot profesionālu mijiedarbību un daloties metodēs un tehnikās ar citām skolām. Izmantot tehnoloģiskās metodes katrā projekta solī, lai realizētu pašattīstību.